logotype
MŪSŲ DRAUGAI

Tarptautinė alaus atributikos kolekcininkų birža Hamm'e (2011 balandžio 2)

Kasmet vis daugiau kolekcininkų iš skirtingų šalių apsilanko Vokietijos kolekcininkų biržoje Hammo mieste. Tai gana didelė kolekcininkų birža, pasižyminti dideliu kolekcionavimo atributikos įvairumu. Tarp nemažo būrio kolekcininkų iš Lietuvos, Baltarusijos, Rusijos, šiemetinę biržą aplankė ir du mūsų klubiečiai - jau antrąkart ten pabuvojęs Dainius su šeima ir baltarusis Vasilijus.

Pats Hammas gana tolokai nuo mūsų kraštų, bet gamta, pilys, savita miestelių architektūra ir kitos grožybės atperka tą kelionės ilgumą. Visi kelionės įspūdžiai Dainiaus ekipažo akimis:

„Išvažiavome gana anksti, antradienį,  kovo 29-ąją. Norėjosi ne tik biržą aplankyti, bet įdomias pakelės vietoves pamatyti, pasigėrėti nuostabiais gamtovaizdžiais. Vakarop atvykome į Lenkijos Vaclovo miestą. Pavaikštinėję po senamiestį, kuris prilysta Krokuvos senamiesčiui, sužavėti palikome miestą. Pernakvoję netoli Vokietijos sienos esančiame viešbutyje, ankstų rytą pajudėję kirtome sieną ir patraukėme Kohemo miesto link, nuo kurio prasideda viena įspūdingiausių Vokietijos vietų - Mozelio slėnis. Sužavėjo pilių gausa – kas 2-3 km mus lydėjo įspūdingos pilys ir aplink pilis esančių vynuogynų grožis.

001001001001001

Pravažiavę Koblenzo miestą, dar stabtelėjome prie Konigsbacher alaus daryklos, paskui patraukėme link Triero, seniausio Vokietijos miesto, kuris, beje, susikūrė, kai dar nebuvo įkurta Roma. Triere aplankėme senamiestį ir garsiuosius Porta Nigra vartus.

Nakvojome Liuksemburge, prie pilies įsikūrusiame viešbutyje. Kita mūsų kelionės diena pasižymėjo aplankytų šalių gausa - pasivaiksčiojome Liuksemburge, užsukome Prancūzijoje į privačią pilaitę, aplankėme Liege miestą Belgijoje, Eindhoven miestą Olandijoje.

Penktadienio rytą  pajudėjome Hammo link. Atvykę jau radome daug kolekcininkų, kurie mainėsi savo atributiką. Geras pusdienis praėjo, besimainant ir beieškant naujų egzempliorių savo kolekcijoms.

Ankstų šeštadienio rytą visi patraukė link didžiosios salės, kur vyko pagrindinė birža. Visi įspūdžiai nuotraukose.

002002002002002

Po pietų, susikrovę visą kolekcinį turtą, patraukėme Lenkijos link“.

Komentarai

0 #1 freemyurl.info 2017-04-27 21:30
It's difficult to find educated people in this particular
subject, but you sound like you know what you're talking