logotype
MŪSŲ DRAUGAI




„Volfui Engelmanui“ uždirbti sutrukdė pavadinimo keitimas

Gėrimų gamintojas „Volfas Engelman“ per pirmąjį šių metų ketvirtį gavo 49,5 mln. Lt. Tai 19,1 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Nors pajamos augo, tačiau patirta 0,61 mln. Lt nuostolio. Bendrovė aiškina, kad nemažai atsiėjo pavadinimo keitimas - pavasarį ji iš „Ragučio” virto „Volfu Engelmanu“.

„Pavasarį įmonė susigrąžino istorinį pavadinimą – tai pareikalavo didelių investicijų. Kadangi gaminame sezoninį produktą, pirmąjį pusmetį, ypač žiemos periodu, paprastai daugiausia dėmesio skiriama pasiruošimui vasarai, investuojama į gamybą. Per pirmąjį šių metų pusmetį 3,6 milijonų litų investavome į naujus įrengimus“, - aiškina bendrovės vadovas Vytautas Meištas.

„Pastaraisiais metais salyklas brango ir tai lėmė alaus savikainos padidėjimą. Alaus pardavimo kaina sumažėjo dėl pigaus alaus importo iš Baltarusijos ir didelės konkurencinės kovos tarp Lietuvos gamintojų, kurią nuolat lydi daugybė rinkodaros akcijų parduotuvių lentynose. Tai dar viena priežastis, kodėl negalėjome uždirbti pelno“, - dėsto direktorius.

Per pirmąjį šių metų pusmetį bendrovės gaminamos produkcijos pardavimai išaugo 24,2 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai – nuo 27 iki 33 mln. litrų. Sausio – birželio mėnesiais alaus darykla pardavė 29,4 proc. daugiau alaus nei pernai. Sparčiai kilo įmonės gaminamo sidro ir energetinių gėrimų pardavimai – jų parduota atitinkamai 12,8 proc. ir 57,3 proc. daugiau nei praėjusiais metais.


Šaltinis: delfi.lt

 

Komentarai 

 
0 #1 Poker 2018-06-10 16:17
Hіgh quality, beautiful cam site ᴡith а great design.
Citata
 

Komentuoti

Security code
Atnaujinti