logotype
MŪSŲ DRAUGAI




Lietuviai alų renkasi dėmesingiau nei banką

Vertinant šalies gyventojų lojalumą alaus gamintojams ir jų produkcijai, matyti, kad net 96 proc. lietuvių yra prisirišę prie vieno gamintojo ir 78 proc. prie vieno prekės ženklo, rodo rinkos tyrimų kompanijos TNS LT šių metų rugpjūtį atliktas tyrimas „States of Mind“.

„Tyrimo rezultatai rodo, kad mūsų šalies vartotojai, rinkdamiesi alų, itin didelį dėmesį skiria gamintojui, prekės ženklui ir jo įvaizdžiui. Įdomu tai, kad, lyginant su kitų prekių ir paslaugų vartojimo grupių tyrimais, alų lietuviai renkasi daug dėmesingiau negu, pavyzdžiui, banką ar prekybos centrą. Tam įtakos gali turėti ne tik gilios alaus gaminimo tradicijos Lietuvoje, bet ir tai, kad alus priskiriamas malonumo prekių kategorijai“, – teigia tyrimų bendrovės TNS LT rinkos tyrimų ekspertizės vadovė Daiva Plauškaitė.

TNS LT tyrimo duomenimis, Lietuvoje didžiąją dalį alaus vartotojų, t. y. 52 proc., sudaro pasyvieji arba vartotojai iš įpročio, prisirišę prie vieno alaus gamintojo ar prekės ženklo, tačiau jiems mažiau rūpi alaus pasirinkimas. 44 proc. tokių vartotojų sudaro entuziastai, t. y. prisirišę prie vieno alaus gamintojo ar prekės ženklo, net jei geria kelių. Likusieji alaus vartotojai – neapsisprendusieji, kuriems patinka daugiau nei vienas gamintojas ar prekės ženklas, ieškantieji arba dar neatradę patinkančio alaus ir abejingieji, kuriems nesvarbu, kokį alų gerti.

Lietuvos alaus gamintojų produkciją besirenkantys pirkėjai dažniau yra vartotojai iš įpročio. Užsienio gamintojų alų dažniau renkasi vartotojai entuziastai, kurie yra prisirišę prie vieno, nors geria skirtingų gamintojų ar prekės ženklų alų.

Geriausią ateitį lietuviai prognozuoja mažųjų Lietuvos gamintojų alui. Gyventojai teigia manantys, kad didieji alaus gamintojai ir toliau išlaikys stabilias pozicijas, o perspektyviausiais įvardina tokius alaus prekės ženklus kaip „Volfas Engelman“, „Utenos“ ir „Kalnapilis“. Alaus vartotojų nuomone, užsienio gamintojų pozicija nors šiuo metu ir turinti ištikimų gerbėjų ratą, ateityje turėtų silpnėti.

Tyrime dalyvavo 500 Lietuvos gyventojų nuo 18 m. amžiaus.

Šaltinis: delfi.lt

 

Komentuoti

Security code
Atnaujinti