logotype
MŪSŲ DRAUGAI




Alaus vartojimas kasmet augs 3 procentais

Per ateinančius penkerius metus  alaus vartojimas Lietuvoje toliau augs vidutiniškai apie 3 proc. kasmet, prognozuoja strateginių rinkos tyrimų bendrovė „Euromonitor International“. Teigiama, jog populiariausiu alumi ir toliau išliks šviesusis alus, tačiau augs ir nealkoholinio bei mažai alkoholio turinčio alaus rinka.

Rinkos analitikai pastebi, kad pastaraisiais  metais Lietuvoje padidėjo silpnesnių alkoholinių gėrimų bei silpnesnio alaus paklausa. Pasak „Euromonitor International“ rinkos analitikės Robertos Kniuipytės, tai lėmė kelios priežastys. Viena jų – dėl mažesnių valstybės nustatytų akcizų silpnam alui gamintojai pradėjo siūlyti vis daugiau šios rūšies produktų, investuoti į jų populiarinimą, taip skatindami ir vartojimą.

Analitikai pažymi, kad  vis daugiau alaus gamintojų pradeda orientuotis į moteris, kurdami naujas silpnesnio alaus bei alaus kokteilių receptūras. Todėl per pastaruosius penkerius metus alaus kokteilių rinka išaugo 6 procentais, o iki 2016-ųjų metų turėtų augti dar 2 procentais.

Nepaisant to, kad suvartojamo alaus stiprumas mažėja, nealkoholinis alus Lietuvoje išlieka mažai populiarus ir sudaro tik 1 proc. visų alaus pardavimų kiekio.

Šaltinis: iq.lt

 

Komentuoti

Security code
Atnaujinti