logotype
MŪSŲ DRAUGAI




10 alaus gamyklų, kurios dominuoja pasaulyje

Jeigu nebūtų lietuviško alaus (nes mes juk žinome, kad jis geriausias), tai ko prašytumėte įpilti bare? Guinness? Stella? Mineralinio vandens? Rinkodaros tyrimų kompanija „Millward Brown“ kasmet sudaro dešimtuką įmonių, kurios valdo alaus rinką pasaulyje.

Vertinant prekės ženklo vertę doleriais atsižvelgta į kompanijų esamą uždarbį, potencialių uždarbį ateityje ir prekės ženklo kokybę vartotojų akyse.

10. Beck's. Vokietija. Prekės ženklo vertė: 1.554 milijardo JAV dolerių.

9. Miller Lite. JAV. Prekės ženklo vertė: 2.313 milijardo JAV dolerių.

8. Brahma. Brazilija. Prekės ženklo vertė: 2.359 milijardo JAV dolerių.

7. Guinness. Airija. Prekės ženklo vertė: 4.044 milijardo JAV dolerių.

6. Stella Artois. Belgija. Prekės ženklo vertė: 4.529 milijardo JAV dolerių.

5. Skol. Brazilija. Prekės ženklo vertė: 4.698 milijardo JAV dolerių.

4. Corona. Meksika. Prekės ženklo vertė: 5.114 milijardo JAV dolerių.

3. Heineken. Nyderlandai. Prekės ženklo vertė: 6.058 milijardo JAV dolerių.

2. Budweiser. JAV. Prekės ženklo vertė: 7.514 milijardo JAV dolerių.

1. Bud Light. JAV. Prekės ženklo vertė: 8.368 milijardo JAV dolerių.

Šaltinis: 15min.lt