logotype
MŪSŲ DRAUGAI




Garsieji aludariai nusprendė pakeisti įvaizdį

Besikeičiantys vartotojų poreikiai skatina pakrutėti ir alaus gamintojus. Visame pasaulyje žinoma Danijos bendrovė „Carlsberg” nutarė atnaujinti įvaizdį, reklamą ir net alaus gamybos būdą.

„Tarptautiniu lygiu mes buvome gerai atpažįstami, tačiau dar nepakankamai.

Tad nusprendėme papildomai investuoti į prekės ženklą”, – vakar Kopenhagoje iš viso pasaulio susirinkusiems žurnalistams kalbėjo „Carlsberg” prezidentas Jorgenas Buhlas Rasmusenas.

Keičia ir šūkį

„Carlsberg” siekia tapti greičiausiai augančia alaus gamybos bendrove, o iki 2015-ųjų padvigubinti pelną. Tam sukurtas naujas įvaizdis ir pradėta nauja reklamos kampanija.

Gerai žinomą „Ko gero, geriausias alus pasaulyje” keičia naujas šūkis – „Iššūkis būti geriausiam”.

Teigiama, kad nauji vėjai padvelks net verdant alų. „Carlsberg” atstovai tikina, kad nauji sprendimai leis ilgiau išlaikyti jį šviežią, nors sudėtis dėl to nesikeis.

Darykla taps meno centru

„Carlsberg” kokybė iki šiol kontroliuojama milžiniškoje laboratorijoje Kopenhagoje, kurią XIX amžiuje įsteigė kompanijos įkūrėjas Jacobas Christianas Jacobsenas. Čia pat išvedamos ir naujos miežių rūšys.

Tame pačiame komplekse, kur 1847 metais daryklą įkūrė vos 24 metų J.Ch.Jacobsenas, veikia muziejus: čia galima ne tik paragauti įvairių rūšių „Carlsberg” alaus, bet ir užuosti aromatus, kurie naudojami gaminant alų.

Prieš porą metų uždariusi gamybos liniją šiame seniausiame pastate, „Carlsberg” buvusią daryklą ketina paversti šiuolaikišku centru, kuriame kasmet apsilankytų pusė milijono žmonių.

Neseniai paskelbto architektūros ir dizaino konkurso laimėtojas paaiškės kitąmet.

Dėmesys futbolui nekinta

Garsieji danų aludariai, turintys 55 gamyklas visame pasaulyje, keičia ir reklamos herojus.

Naujoje aludarių reklamoje – Mėnulį pasiekęs kosmonautas ir Everesto užkariautojas.

Beje, „Carlsberg” įmonėje yra lankęsis garsus rusų kosmonautas Jurijus Gagarinas. Jo nuotrauka puikuojasi garbingoje vietoje vienoje alaus muziejaus salių.

Nesikeičia tik viena – šios pasaulinės bendrovės dėmesys futbolui.

Būsimojo Europos futbolo čempionato rėmėja yra būtent „Carlsberg”. Danų aludariai neseniai tapo ir mūsų šalies futbolo rinktinės rėmėjais.

Liks tamsi dėmė

Mūsų šalis – viena iš tų, kuriose verdamas „Carlsberg”. Tačiau valdžios sprendimai Lietuvą daro nepatrauklią investicijoms. Lietuva pirmoji ES nuo kitų metų ketina visiškai uždrausti alkoholinių gėrimų reklamą.

„Tai kol kas nėra didelė problema, nes vadinamosios tamsios dėmės yra tik keliose šalyse – Šri Lankoje, Uzbekistane ir Norvegijoje. Šiose šalyse reklama uždrausta.

Jei nuo kitų metų prie šio būrio prisijungs Lietuva, teks gerbti tokį valdžios sprendimą ir trauktis iš Lietuvos”, – „Lietuvos rytui” teigė „Carlsberg Group” viceprezidentas S.Langeneckertas.

Uzbekistane toks draudimas įsigaliojo prieš tris mėnesius ir jau sulaukė neigiamų atsiliepimų šalyje. Šios šalies žurnalistai „Lietuvos rytui” tvirtino, kad tokį sprendimą paskatino populistinės politinės jėgos.

Šaltinis: lrytas.lt

 

Komentuoti

Security code
Atnaujinti