logotype
OUR FRIENDS




Naujas „Carlsberg“ šūkis pažeidžia Estijos įstatymus

Praėjusį antradienį Kopenhagos alaus darykloje pristatytas naujas „Carlsberg“ šūkis „That calls for a Carlsberg“ (Už tai reikia išgerti „Carlsberg“), rašo DELFI.ee.

Šūkio nebus galima vartoti Estijoje, nes tai būtų nusižengimas Estijos reklamos įstatymams.

„Estijos įstatymai draudžia vartoti alkoholio reklamoje šūkius, kviečiančius jį gerti. Pagal reklamos įstatymą, negalime vartoti šito naujo šūkio“, – paaiškino DELFI „Saku“ alaus daryklos marketingo direktorė Kadri Jarm.

Praėjusį antradienį uždrausta nauja „Carlsberg“ reklama ir kompanijos marketingo kampanija.

„Carlsberg“ – ketvirta pagal dydį alaus gamintoja pasaulyje, turinti ambicijų tapti didžiausia pasaulyje gamintoja.

Ankstesnis „Carlsberg“ šūkis „Probably the best beer in the world“ (Veikiausiai geriausias alus pasaulyje) bus ir toliau vartojamas angliškai kalbančiose šalyse, pvz., Anglijoje ir Škotijoje.

Šaltinis: delfi.lt

 

Add comment

Security code
Refresh