logotype
OUR FRIENDS




Apie alų




„Aukštaitijos bravorai” plečia krautuvėlių tinklą

Įmonė „Aukštaitijos bravorai“ plečia gyvo alaus krautuvėlių tinklą ir atidarė dvi naujas krautuvėlės „Maxima” prekybos centruose Panevėžyje (Ukmergės g. 23) ir Alytuje (Santaikos g. 34G).

„Mūsų alaus bravorų gaminamo Aukštaitiško gyvo alaus populiarumas nuolatos auga, ir norėdami patenkinti alaus mėgėjų poreikius plečiame krautuvėlių tinklą. Šiuo metu jau veikia 12 prekybos taškų didžiuosiuose Lietuvos miestuose ir numatome plėstis ir taip skatinsime alaus mėgėjus vartoti tradicinį gyvą alų“, - sako „Aukštaitijos bravorų“ pardavimų vadovas Giedrius Jacinkevičius.

Naujai atidarytose krautuvėlėse galima įsigyti alaus stikliniuose buteliuose ir pilstomo alaus. Pasak įmonės vadovo, krautuvėlių asortimentą sudaro alus, pagamintas mažuose alaus bravoruose.

Šiuo metu gyvo alaus krautuvėlės veikia Vilniuje, Kaune, Panevėžyje, Šiauliuose, Ukmergėje, Alytuje, Utenoje, Marijampolėje ir Kupiškyje.

Šaltinis: delfi.lt

 
Artėjant karališkosioms vestuvėms sukurtas alus su „Viagra“

Artėjant princo Williamo ir Kate Middleton vestuvėms, britų aludariai sukūrė pirmą pasaulyje alų su „Viagra“, praneša web.orange.co.uk.

Alaus gamintojos „BrewDog“ atstovų teigimu, trys buteliai alaus „Royal Virility Performance“ prilygsta vienai žydrajai piliulei.

7,5 laipsnio stiprumo šviesiajame aluje yra afrodiziako ir netgi šokolado.
„BrewDog“ nusiuntė kelis butelius princui Williamui pirmai vestuvinei nakčiai. Ant etiketės puikuojasi užrašas „Sužadink princą Willį“.

Alų gaminančios bendrovės „BrewDog“ įkūrėjas Jamesas Wattas teigė: „Kaip rašoma etiketėje, alus skirtas gerti ne pažymėti (sukakčiai).“

Alus kainuoja 10 svarų. Jo bus galima užsisakyti nuo balandžio 29 d. gamintojos interneto svetainėje BrewDog.com. Pinigai už alų bus skirti labdaros organizacijai „Centrepoint“.

Dėl ypatingo alaus poveikio, jis bus pardavinėjamas tik po vieną butelį. Jei gėrimas bus populiarus, aludariai žada ir toliau jį gaminti.

Šaltinis: delfi.lt

 
Aludariai žarstosi išmokomis akcininkams

Stambiausių Lietuvos alaus daryklų akcininkai  išsiima pinigus iš savo valdomų bendrovių, išmokėdami rekordinius dividendus savininkams. Analitikai sako, kad tai rodo, jog bendrovės Lietuvoje nebenumato plėtros, ketvirtadienį rašo "Verslo žinios".

Vakar „Švyturio-Utenos alaus“ akcininkų susirinkime nuspręsta iš paskirstytinojo pelno, kuris siekia  145  mln. Lt, net 100 mln. Lt skirti dividendams. Likusį paskirstytinąjį pelną – 45 mln. Lt nutarta perkelti į kitus finansinius metus.

Rolandas Viršilas, ŠUA generalinis direktorius, aiškina, jog kaip dividendai bus išmokėtas visas 2010 m. uždirbtas pelnas ir dar 47 mln. Lt – iš ankstesnių finansinių metų.

 
Lietuvoje dėl alkoholio reklamos stabdoma žurnalo "Simpsonai" leidyba

Leidykla "Media Incognito" laikinai sustabdė žurnalo "Simpsonai" leidybą, nes Valstybinė tabako ir alkoholio kontrolės tarnyba (VTAKT) bendrovei skyrė 10 tūkst. litų baudą už serialo herojaus Houmerio Simpsono reklamuojamą alų "Duff".

Nors toks alus yra išgalvotas, pernai gegužę VTAKT skyrė baudą, aptikusi, jog tokio pavadinimo alumi prekiaujama Argentinoje, Meksikoje, Ispanijoje, Portugalijoje, Vokietijoje, antradienį rašo dienraštis "Verslo žinios".

"Tokio alaus prekyba nėra legali. "Simpsonų" kūrėjai neleidžia prekiauti jų išgalvotais produktais", - tvirtina "Media Incognito" vadovas Paulius Virbickas.

Leidykla šiuo metu aiškinasi galimybes toliau leisti žurnalą nepažeidžiant Lietuvos įstatymų.

Žurnalas "Simpsonai" leidžiamas visame pasaulyje. JAV bendrovė "Bongo Comics" neleidžia keisti žurnalo turinio. Žurnalas buvo platinamas 10 tūkst. egzempliorių tiražu.

Šaltinis: kaunodiena.lt

 
Užsienietiškas alus valgo vietos aludarių dalį

Nors tradiciškai vietinis alus yra perkamiausias tose valstybėse, kur gaminamas, pastaraisiais metais lietuviai vis dažniau savą alų iškeičia į importinį.

Anot rinką tiriančios bendrovės „ACNielsen Baltics“, per porą metų importuoto alaus rinkos dalis padvigubėjo nuo 5 iki beveik 11 procentų. Užsienietiško alaus importas ypač smarkiai augo pastaruoju metu. Vien praėjusiais metais įvežtinio alaus mažmeninėje prekyboje pardavimas pašoko beveik 66 procentais, o vien paskutinį praėjusių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu ankstesniais metais – beveik 90 procentų.

 
<< Start < Prev 11 12 13 14 15 16 Next > End >>

Page 14 of 16